Skip to content

Att blogga

2007-07-18

En god vän och dagens upplevelser leder till dagens visdom:

Blogga endast sådant du vill att alla skall veta. I evighet. Amen.

Det finns även mycket som bara mina nära och kära behöver veta. Livet förändras. Det är flera som sparar gamla hemsidor. Internet är inte minneslöst. Som den goda och kloka vännen sa: – Vill du att din arbetsgivare ska kunna kolla upp de politiska åsikter du hade för 20 år sedan? Det rådet kan appliceras även på mycket annat; relationer, ekonomi, boende, intressen, utseende och självfallet på just politik…

Därför är det lite rensat idag🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Yourstruly permalink
    2007-07-19 08:22

    Så sant som det är sagt. Kan annars bli för otäckt för känsliga själar. Amen

  2. 2007-07-25 21:53

    Smaken är ju som baken. Själv skulle jag nog inte vilja jobba hos en arbetsgivare, som inte kan acceptera att jag hade en massa politiska åsikter för tjugo år sen…🙂 Fast eftersom jag är fullkomligt öppen med vilka politiska åsikter jag har så har det ju mindre betydelse för min del om det går att ta reda på det genom bloggen också.

Kommentera

